Shopping

Kom nyss hem från en shoppingtur med Johan. Handlade bland annat ett par skor till studenten och en kavaj att ha utanpå klänningen om det bli kyligt. Vi gick också in och pratade med Nicklas på Electra som sa att de kunde fixa inbjudningskorten till nästa vecka, toppen! Vi hann också med både en glass på glassfabriken och en juice på ett ställe jag inte kommer ihåg vad det heter... Jag tog också lite bilder till projektarbetet. Ska ut och ta lite fler bilder imorgon och sen ska jag nog vara klar med det. Bra dag helt enkelt.

Ikväll blir det antingen grillning på sibbarp med mikaela och några till eller filmkväll med Carl och Johan, vi får helt enkelt se vad Carl bestämmer sig för att göra... Oavsett vad vi gör så blir det grillat till kvällsmat. Oh, jag bara älskar våren!


Skor till studenten. På dagen blir det ett par andra med låg klack.


Kavaj till studenten

Snart kommer mamma och hämta mig och Johan hos Johan. Ska hem och prova kläderna och se så allt blir bra. Är lite osäker på kavajen men vi får väl se...

Kommentarer
Mikaela :) säger:

Oh, jag köpte oxå studentskor som var svarta idag, men de funkar faktiskt till min klänning ändå, fast att den är helvit. Jag tycker ditt ser superfint ut, blir säkert kanon! :)

2010-04-16 | 21:59:46 | http://oddball.blogg.se/
nicole säger:

ja, jag läste det i smset:) Kavajen blev inget bra, för vit. Får ut och jaga något annat att ha. Svenska juni-kvällar (och dagar) kan ju som bekant bli lite kyliga...

2010-04-17 | 20:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0