Ja, ja, ja! Äntligen!

Nu har vi äntligen bokat våran resa. Planet avgår från kastrup den 2 augusti och vi landar i Singapore den 3e. Vi stannar där i 3 nätter och åker den 6e vidare till Perth och underbara Australien där vi inte vet hur länge vi blir kvar. Vi ville egentligen mellanlanda i Hong Kong och stanna där några nätter. Men det bolaget som flög dit verkade lite farliga (i mitt tycke) och med min flygrädsla fick vi hoppa det. Man kunde i och för sig få biljetter med ett annat bolag, men då kostade ca 4000 kr mer att mellanlanda i Hong Kong än om man skulle mellanlanda i Singapore. Så, Singapore it is!

Det enda vi ska göra nu är att boka "work and travel kurs", köpa visum och fixa försäkring sen är vi så gott som klara! De sakerna får dock vänta till lönen kommer, plånboken börjar kännas lite tom. Underbart i vilket fall som helst!


Singapore


Underbara Perth!

Kommentarer
lollo säger:

låter ju inte bra att plånboken börjar kännas tom innan du rest! haha:) men låter underbart.. själv drömmer ja mig bort mot nästa resa, kommer nog dröjja ett bra tag. men den som väntar på ngt gott:) Ses snart!! kram

2010-04-18 | 17:43:17
Mikaela :) säger:

åååååååååååååååååååååhh vad underbart för er! :D

2010-04-18 | 20:29:04 | http://oddball.blogg.se/
nicole säger:

Haha plånboken är inte helt tom som tur är. Man måste ha minst 30 000 för att komma in i Australien så de har jag undansparade (nästan). Det jag tjänar denna månaden ska jag dock använda till Visum, försäkring och work and travel program:) kram kram

2010-04-18 | 22:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0