15 april

Idag har varit en väldigt bra dag! Fick veta att historiauppsatsen gick väldigt bra och just nu känns det som allt flyter... Förutom projektarbetet och psykologin, men det räknas inte.När jag tänker efter så är inte projektarbetet ett så stort problem... Det enda jag ska göra är att sätta in det sista mitt dokument och ta lite fler bilder. Jag måste även planera vernissagen men det ska nog inte vara så svårt. Så då är det bara psykologin som ska fixas och det är ju nemas problemas:)  Anyway, solen och värmen verkar vara här för att stanna och parken utanför skolan är ett perfekt ställe för våra långa håltimmar.

Imorgon blir det stan med Johan. Jag har bara en lektion och slutar redan halv 11. Jippie! Ska försöka fixa skor och inbjudningskort till studenten. Kom på idag att korten ska ut senast nästa fredag. Jag har försökt att beställa dem på internet men det blir inte som jag vill. Måste ha 40 st så jag håller tummarna på att jag hittar ett bra ställe som kan fixa det snabbt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0