Ett litet snabbt inlägg

Idag har varit en bra dag. Jag vaknade före klockan eftersom jag gick och la mig väldigt tidigt igår, skönt. Jag körde Carl till skolan och sen mamma till jobbet eftersom jag ville ha bilen. Jag kom hem och hämtade älsklingen. Åkte till bil verkstaden i Bunkeflo (yes, vi har även en sådan) och fick halvljuset fixat så nu slipper folk blinka åt mig. Efter det bar det av till saco-mässan där vi fick en hel del interessant information.

Efter det bar det av till mobilia där jag lämnade in 5 par skor för klackning och fick nytt batteri till  min klocka.

Nu hinner jag inte skriva mer för jag måste hämta min kära bror på hans handbolls träning. Jag har redan blivit familjens nya chaufför men jag klagar inte, et är kul att köra bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0