Ett jädrans inlägg

Jag har ett i-landsproblem! Igentligen har jag många sådana men just detta handlar om att igår skrev jag ett långt inlägg om var jag hållt hus de senaste dagarna. Jag postade inlägget igårkväll men det kom aldrig upp. Nu sitter jag här i skolan och tänkte att jag kunde gå in och se ifall det hade kommit upp men icke sa nicke. Inte heller finns inlägget kvar som utkast, nej, det finns bara de första 3 raderna jag skrev! Så nu får jag väl skriva om hela inlägget igen. Nu blidde jag sur!

>Valborg och den långa helgen spenderades med underbara vänner samt släkt och familj. >Torsdagen spenderades på tallriken. >Fredagen bar det av till Tomelilla för att besöka Js farbror och hans son. Så klart blev det även ett besök på det välkända Bo Olsson där vi inhandlade filmen Twilight + lite annat smått och gott. > Lördagen spenderades först i stan med mamma innan vi åkte till Malmö stadion för att titta på matchen IFK Malmö- Lilla Torg. Matchen slutade 1-1, dock tyckte de flesta att Torget hade det mesta av spelet och skulle ha tagit hem det hela. På kvällen stack jag och J ut till lilla torg för att träffa kusinerna+ deras pojkvänner + en av deras kusin och sambo (?)  det blev en drink på steakhhouse och en vända in på McDonalds innan vi tog bussen hem. :) > Söndagen och måndagen kan kort sammanfattas med sömn jobb och skola.


Gårdagen var som vanligt en lång och dryg tisdag med 7 timmars skolgång och 3 lektioner. Hade dock trevligt sällskap av Frida till skolan vilket alltid är lika uppskattat. Efter skolan bar det till limhamn där jag och Johan tittade på Philadelphia och sedan gick ut på en lång promenad. Promenaden slutade på Limhamns godisbutik där jag fick min efterlängtande "stora viking". Johan lovade att bjuda mig på en sådan glass sedan vi pratade när jag var i Aussie vilket var över 2 år sedan! Så igår var det äntligen dags! För er som inte är så välbekanta med godisaffärens sortiment så bestod glassen bestod av 3 kulor glass, mjukglass och toppning, supergott för 2, för mäktigt för en. Det bästa av allt är att denna gigantiska glass bara kostar 35 kr vilket ajg tyckte var billigt eftersom de har glassfabrikenglass som kostar 28 för 2 kulor.  Så nog snackat om vår glass promenad nu...


Igår vet jag att jag avslutade inlägget med heja Man. United vilket var bra eftersom de vann med 3-1.

Nu ska jag återgå till skolarbetet.


Kommentarer
Anonym säger:

Hörru, här glöms man bort;)

2009-05-06 | 21:58:38
nicole :) säger:

Nu hoppas jag det är fixat? Det stod faktist med i orginalet ;)

2009-05-07 | 08:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0