melodifstivalen

Montenegro- Bra och stark start. Sätter sig lätt på huvudet. Sommarplåga?
Tjeckien- Rolig, lite för myket. Inte vidare
Belgien- Jag håller med att man blir glad. Svängig, jag diggar! ;)
Vitryssland- USCH USCH USCH. Jag förstod inte vad de sjöng. Fula scenkläder! Inte vidare
Sverige- GO SWEDEN!
Armenien- Enligt mig en ren katatrof. Det enda positiva var de duktiga dansarna. Inte vidare
Andorra- En annan sommarplåga? Fula kläder återigen...
Schweiz- Detta trodde jag att jag skulle gilla men verkligen inte! Så gnällig! Inte vidare
Turkiet- För mycket! Detta är ingen strip-show tjejer, väx upp! Helt ok låt. Inte vidare
Isarel- Jg gillade detta bidraget. Vet inte varför, bara något som tilltlar mig.
Bulgarien- Inte lika bra som Malena. Grymt häftigt med personerna som dansade på styltor! Inte vidare
Island- Jättebra, en av mina favoriter.
Macedonien- H.E.A.T upp idagen! Helt ok!
Rumänien- Söt sångerska, tråkig låttext.
Finland- Känns som hört detta innan? Inte vidare
Portugal- Söt låt, synd att men inte förstår något.
Malta- Jag tyker att den var långtråkig. Fin låt ändå.
Bosnien- Tråkig avsluting! Förstår inte att den kan vara favorittippad? Inte vidare

Kommentarer
Mikaela :) säger:

Höhö, själv gillade jag Vitryssland ganska bra faktiskt :D Sen håller jag med om Schweiz, jag blev jättebesviken tills de började sjunga xD Israels låt var oxå bra dels tack vare deras röster som var sjuukt bra synkade, men jag gillade även budskapet med låten :) Ingen vinnare kanske då låten inte var sådär jättetoppen, men sångrösterna och budskapet som sagt...:)

Sådärja, där har du en alldeles för lång utläggning om vad jag tycker, o du lär få höra mer i morgon...visst längtar du?! ;)

2009-05-13 | 19:17:13 | http://oddball.blogg.se/
Mikaela :) säger:

höhö, annars menar jag ju då att jag blev jättebesviken på Schweiz NÄR de började sjunga x)

2009-05-13 | 19:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0