Nuså!

Jag höll inte mitt löfte om att skriva ett inlägg igår Im sorry.  Gårdagen spenderades istället ute i solen, vid kareokimaskinen och på en examensfest med roligt folk. Väldigt trevlig dag.

Idag slapp vi jobb och det blev däför en härlig dag ute i solen. Jag sket i mamma trots att det var hennes dag och stack till limhamn och grillade och spelade kubb med mina käraste. Mycket, mycket skratt och flumm blev det trots att vi bara drack 2,25% cider. Vi verkar aldrig nyktra trots vi är det när vi är tillsammans.

De senaste 2 timmara har jag och älsklingen spenadert till att planera hans student. Vi har bland annat gjort en tipsrunda med 13 olika frågor :) En av frågorna är tex; vem har längst av Kristian Nisse och Persson. Sug på den ni ;) Svaren får ni på fredag om ni kommer.

Jag är även jätteirriterad på mig själv! Trots att jag har haft helg sen i onsdags eftermiddag har jag inte ens lyft upp skolböckerna ur väskan! Det är en liten katastrof med tanke på hur den kommande veckan ser ut. Jag har tiden men kommer jag ha orken efter alla studenter? Well, det återstår och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0