inget mer regn

mmmm! sommaren är här! Solen var framme efter jobb och älsklingen och jag låg ute och solade. Till middag blev det grillat med svenska nypotatis. Jordgubbar, grädde och glass belv det till efterrätt. Underbart.

Helgen i helhet har också varit mycket bra. Fredagen spenderades som sagt till största del på Bakken där det blev mycket skratt och roliga stunder. Jag och Frida sov hos Nada på natten men blev "utkastade" vid 8 efttersom den fuskisen skulle till spanien.

Lördagen tillbringades i stan med Frida. Tog sedan bussen (onödig som jag var) för att se J spela på hästhagen mot höllviken. 4-0 blev matchen. På kvällen blev det bio men Mikaela, Åsa och jeanette. Hade hört väldigt dåligt om filmen (slumdog millonaire) så den överträffade mina förväntningar men var dock inget jag tror jag kommer se igen.

Nu ska jag lägga mig och titta på tv med min underbaraste! Först lite goda bilder :)





Kommentarer
Mikaela :) säger:

nämen gud vad gott då! avundsjuk ^^

2009-05-11 | 18:12:34 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0