Vann rätt låt?

Hmm.. Det kan väl disskuteras. Själv tycker jag låten är jättebra, speciellt efter man hört den ett par gånger. Frågan är bara ifall den är en schlager eller inte? Men sen iförsig, vad är schlager nu för tiden? Jag tror iallfall som Nada; antingen kommer Sverige långt i Moskva eller så går det dåligt. Bra att inte alltid spela på säkra kort tycker jag.

Hursomhelst, så tror jag inte Sverige kommer vinna, hur bra låten än är så har vi för få grannländer som röstar på oss. Sådan är Eurovision nu för tiden... Tyvärr

Grattis till Malena iallafall!

Kommentarer
Mikaela :) säger:

Jag älskar ju då låten vilket du redan fått höra ett antal gånger, men får nog hålla med både dig & Nada om hur det kan gå. Antingen blir det en riktig hit, eller så går allt rakt åt helvete. Men man kan i alla fall inte säga annat än att vi provar på ngt nytt, och det tror jag vi vinner på bara det! Jag menar, hur kul vore det att skicka typ Måns Zelmerlöw som har en "klassisk", tjatig schlagerpop som låter precis som 10 andra länders bidrag kommer att göra? Nä, go Malena säger jag! ;D (man kan ju dessutom hoppas på en del röster från medelhavsländerna, typ frankrike och så. Det är ju trots allt där operan är som populärast..:D)

2009-03-16 | 15:56:26 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0