the power of love!

Sosso visade mig och johan den här videon i helgen. Jag blev berörd och tror även ni kommer bli det

Historien lyder:

En dag frågar en son sin far: "Pappa, springer du en maraton med mig?"
Pappan svarar: "Ja", och de springer sin första maraton tillsammans.

En annan dag frågar sonen sin far igen: "Pappa, springer du en till maraton med mig?" och pappan svarar igen "Ja, min son".

En dag frågar sonen sin far: "Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?" Och pappan svarar igen "Ja".
( Ironman = 4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning )

Och här kommer videon som tillhör historien:




Kommentarer
frida säger:

usch, började ju gråta :P snacka om kärlek till sin son! (och vältränad)

2009-03-25 | 18:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0