när är det lov?

Skriver ett snabbt litet inlägg eftersom internet inte fungerar på min data ute i Bunkeflo!

Sitter här hos älsklingen, han gick för sisådär 1 timme sen och jag börjar inte förren om en timme.. Jag fördriver tiden med aftonbladet, olika bloggar och matte! Har två stora matteprov imorgon och jag känner inte ett dugg för det. Ett av kap. är ganska simpelt, eller jag fattar iallfall de uppgifter jag ska kunna... Dock är det andra kap. rena rama grekiskan för mig! Det va typ ett halvår sen vi hade det kap. och jag ska göra prov på det imorgon! Varför? Ja, fråga ngn som vet!

Jag har även dragit på min någon slags ögninflamation (igen). Får alltid det när jag är fökyld och att jag nu vait förkyld sen december gör inte saken bättre. Tror dock inte jag behöver medicin eftersom det röda gick ner ganska snabbt och nu kliar det bara en massa ;) Dock betyder detta att jag inte kan sola idag men det är kanske bra eftersom jag måste plugga.

Nu ska jag gå in i matematikernas värld igen!

Ha det super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0