min dag

Jag är sjuk =( Jag har stor migrän och det känns som om jag börjar få feber...

Jag kände mig kass redan imorse men jag drog mig ändå till skolan idag. Hade 3 (eller igentligen 2) lektioner. Origentering på idrotten vilket var roligt =)

När jag kom hem från skolan gick jag en lång runda med rex i det fina vädert. Migränen släpte då och jg var fit for fight för att plugga... Dock så gjorde skolbökerna mig trött och jag fick migrän igen... Jag sov en stund och nu är jag pigg igen, fast migränen är fortfarande kvar :(

Ikväll ska jag träna (det brukar hjälpa när jag är sjuk). Efter träningen ska jag hem och duscha och baka på order från Johan som kommer vid 9 ikväll. Han ville ha något gott när han kom hit sa han... haha, jag känner mig som en gammal hemmafru!

Nu ska jag återgå till idrotts böckerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0