helgen

Som vanligt har jag inte uppdaterat bloggen under helgen men nu ska jag se till att ni får veta vad jag hittat på och var jag hållt hus!


Freden började i skolan med prov. Provet tog inte mycket mer än en halvtimme och det var det enda vi hade den dagen så skodagen var väldigt skön och kort :) Efter den korta skoldagen bar det av till Entre med Mikaela och Cissi. Väldigt trevligt var det och en av årets bikinis inhandlades!

 

Efter Entre stack jag in till stan för att möta Nea. Vi gick till es-house och efter en stund kom även Frida och Nada dit. Det blev massa tjejsnack och lax smörgås innan vi gick till royal för att se En shopaholics bekännelser. Trots att den fått dålig kritik tyckte jag att den var bra och helt klart sevärd! Sen har jag iförsig inte läst bökerna så jag har inget att jämföra med...

 

Efter bion blev det McDonlds och återigen en hel del tjejsnack. När vi kände oss klara på Mc. drog vi oss mot lilla torgs klubb där vi skulle bli upphämtade av Johan. Vägen dit blev rolig med lite pinsamheter... Inga detaljer förutom att ibland har nöden ingen lag... Haha, bara Nada, Frida och okänd man som förstår :) Väl på klubben blev vi upphämtade av Johans päron. Sex peroner + en rotweiler inknökade i bilen körde vi till Bunkeflo, och så slutade den dagen.


På lördagen vaknade jag och Johan tidigt av att Passa stog och gnällde efter Rex. Vid 11 åkte vi till Lets go och spelade bowling. Jag kom sist som vanligt men det var bara för att jag inte fick ha räcke...
På kvällen blev det släkt fest vilket blev roligare än jag trodde. Det vimlade av människor och det är inte förren man är samlade allihopa som man inser vilken stor släkt man har!

 

Idag, söndag, har det bara varit jobb och plugg om gällt. Har pluggat en hel del matte och idrott men det var svårt och jag gav upp... Jag har även bytt mobil idag så nu måste jag lämna in och fixa den andra... Nu kan jag inte längre skylla på att jag inte vill ha en 3310 som lånemobil, nej nu måste jag lämna in den!

 

Ikväll blir det tv-kväll med la familia, det är trots allt först söndagen detta året jag är hemma utan Johan:)
Chingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0