beautiful day

Idag har varit en underbar dag, eller ja, så underbar en måndag kan bli. Det började med orginisation och ledarskap kl 8. Jag var jättetrött som vanligt på måndagsmorgnarna men solen sken utanför fönstren vilket gjorde det hela mycket roligare och bättre. Eftersom det var sista lektionen så var det betygsnack som gällde. Beskedet att jag fick VG var en positiv överaskning. det trodde jag inte. Sven sa; Ja... Du har ju fått G på ett prov och VG på ett men eftersom du varit så engagerad på lektionerna har jag satt ett VG på dig. Jag skuttade sedan in i salen igen.

Andra lektionen på schemat denna dag var idrott som jag och Mikaela skulle hålla. Det blev 20 min Aerobic i ledning av lilla mig, jag kommer vara hes imorgon så som jag skrek ;) Sedan blev det cirkelträning och stretching  resten av lektionen. I slutet skulle folket utvärdera och vi fick MVG så nu hoppas jag på ett VG i idrott trots provet och orienteringen.

Den tredje lektionen för dagen var EU studies och den var inställd, det kunde inte bli mycket bättre. Jag, Cissi och Mikaela gick istället och mättade våra hungriga magar med den goda carbonaran vi hade i skolan.

Efter en underbar dag får vi nu bara hoppas på en underbar kväll också. Skriver kanske mer sen för nu ska jag börja vara en flitig skrivare här igen!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0