problemas

Jag har haft en fantastisk vecka med massa underbara studenter, efterfester, fester och en jäkla massa jobb. Dock så har inte den här veckan börjat så bra eftersom jag åkt på en dunderförkyldning. Jag har som vanligt ett litet i-landsproblem i följd och det är att idag är min enda lektion idrott, vilket jag inte kan gå på eftersom näsan rinner i ett och jag kan knappt andas. Nu är bara frågan ska man ta sig in till skolan för att sitta på en bänk i en timme medans de andra är duktiga och idrottar eller ska man vara hemma och mysa över en kopp te? Det känns som det sistnämnda är bäst för mig själv, dock så tror jag min kära mor, idrtottslärare och betyg skulle uppskatta att jag gick på lektionen. Jag får se hur jag gör...

Bilder från studentera och bröllopsdagsfesten kommer snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0