Vår-söndag

Söndag idag vilket innebär jobb. Började lite innan 8 imorse och jobbade till 13.00. Jobbigt nu men självklart skönt när pengarna kommer in på kontot. Dessutom var det vårkänsla i luften idag! Solen tittade fram och det fanns blå fläckar på den vita himmlen! Underbart tycker jag! Dock läste jag i tidningen senare att det skulle bli minus grader och frost i den kommande veckan, men man får ta vara på och vara glad för det lilla man får.

Imorgon är det måndag och skola. Efter skolan blir det förmodligen stan med älsklingen vilket jag ser fram emot! Börjar redan 8 så vi har ju inte så mycket tid tillsammans på morgonen...

Så nu är det 5 dagar kvar i skolan och sen är det dags för det underbara lovet! Dock har jag inte så mycket planerat. Det blir filmkväll hos frida på tisdagen, ut på något ställe med nada och nea på fredagen och sen ska jag och åka skidor någon dag också :) men mycket mer än så är det inte och det känns väldigt skönt eftersom jag brukar ha mina lov fullbokade flera veckor i förväg! Men nej! Inte denna gången :)

Nu ska jag och älsklingen lägga oss och kolla tv för sedan sova så vi kommer upp imorgon... Han har lovat att han ska käka frukost med mig så han får inte heller sov morgon ;)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0