min alldeles egen 18-års dag!

sitter här i skolan och har 20 min kvar på luinchen så tänkte att jag kunmde poppa upp ett inlägg om gårdagen :)

Igår va som ni vet min 18-års dag vilket frirades bra dock med halsont och snuva :( Dagen började ganska tidigt (runt 20 över 7) när mamma bror mormor och kusinen kom in och sjöng 'vi gratulerat, vi gratulerar, vi gratulerar lilla collan idag'. Presenter och furkost på sängen blev det innan jag fick skynda mig iväg till skolan.

På bussen träffade jag Frida som också var påväg till skolan och som liksom jag hade ett svårt matteprov denna morgon. Efter gått av bussen och gått i raska steg till skolan kom jag fram. Matteprovet va svårt och långt coh jag hann inte ens med alla frågor, och jag som brukar göra matteprov ganska snabbt. aja vi får väl se hur det gick...

På lunchen bar det av till gossip med cissi för lunch. Påväg dit tillade en tant mitt framför oss! Vi fick tillkalla ambulans eftersom hon kände sig yr och blödde från tinningen. Jag stod där som ett fån med hennes glasögon medans andra hjälpte henne upp... När vi såg att läget var under kontrol och ambulansen var påväg stack vi iväg till gossip där det blev god mat+ efterrätt och massa snack. Efter vi ätit klart stack vi till FACTORY för att byta mina örhänge jag fått samma morgon. Jag bytte dom till ett superfint armband som jag tror att jag kommer ha mer nytta av :)

Sen va det dags för skola igen men eftersom det bara va en lektion gick det ganska snabbt. När jag väl kom hem igen disskuterade vi vilken resturang vi skulle till på kvällen och vi kom till slut fram till limone i limhamn.

helt plötsligt knackade det på dörren och nea nada och frida stog utanför men en daimtårta. Vi åt och snackade och sen var det dags för oss att dra till limhamn och käka. Träffade älsklingen i limhamn där han hade stått och frusit i en kvart eftersom hans buss va helt tidig. Men men.. AV honom fick jag iallafall 500 att spendera på Victoria Secret och en jätte fin ros :)

Efter käkat klart och kört älsklingen hem bar det hemmåt. Väl hemma satte jag och mamma oss framför tv och kollade på top model, jag med baileys och mamma med vin, och ja, så avslutades min 18-års dag! Super trevlig dag med massor av fina presenter! Tack alla!

Kommentarer
Cissi säger:

2009-02-05 | 16:17:44 | http://b
Cissi säger:

Grattis!! <3

2009-02-05 | 16:18:39 | http://breakingthedawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0