redan torsdag!

Jag tycker tiden springer iväg! Idag är det torsdag och imogon fredag och helg! Hursomhelst så har jag inte haft någon särskild lust att skriva på den senaste tiden som ni kanske märkt...? Jag tänkte ju som sagt skriva ett inlägg om mitt lov men jag känner att det aksnek är lite sent nu, det är ju snart en vecka sedan lovet slutade....

Just nu sitter jag iallfall hemma hos min favorit-pojke :) Han är dock inte hemma eftersom han är på sådan hanledarskurs. Han är väldigt sen med det, jag vet men jag tjatade och tillslut bokade dom en tid. Dock är det roliga tv program fram till 9 (han kommer hem vid kvart i) så jag ska nog överleva ;)

I morgon ska jag ha en sen födelsedags fest och det är ju alltid roligt! På lördag har jag inget bestämt, tro det eller ej. Det blir nog en slapp dag med melodifestivals-mys eftersom vi ska jobba tidigt på söndag... Däremot klaga jag inte på det, jag tycker att det kan bli riktigt mysigt faktist!

Nu ska jag kolla TV :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0