fredag, lördag och melodifestivalen

Så var första deltävlingen i Melodifestivalen klar. Som vanligt satt jag klistrad framför tv:n kl 8 men massa godis och chips, gott var det! Dock tyckte jag det var klyddig detta år. Jag som tycker de andra åren har varit klyddiga med så många olika deltävlingar, andra chansen och massa olika omröstningar och ja, det blev ju inte bättre detta året! Jag tycker de gör allt så komplicerat samt tycker jag att det är lite väl girigt av svt att göra på detta sätt ;)

Första halvan av dagen spenderades i Bunkeflo och jag hade lite nicole-tjej-tid med ansiktsmask och mys! En skitbra ansiktsmask som jag använde var Apotekets egna, inte alls dyr och rekomenderas till alla! Perfekt till dagen efter en fest :) Vid 4 stack jag och johan hem till honom och här spenderas eftermiddan/kvällen/natten.

Gårdagen spenderades hemma hos mig med massa folk! Kul var det! Först va det tjejmiddag och sen vid 10-tiden kom mer folk. Folk stannade gansak länge och jag kom inte i säng förren vid 4, halv 5 tiden och sedan ringde telefonen och väckte mig vid halv 10!

Jag fick ut både possitiiva och negativa minnen från gårdagen! Absolut en trevlig kväll med helt ok mat (gjord av 8 tjejer i samma kök, inte alltid lätt). Men dock såg man de 'verkliga' sidorna hos vissa perosoner, men men det är sånt man får ta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0