detta va inte bra!

Det är inte sant! Jag har glömt allt mitt smink i Bunkeflo + att hag missade min första lektion som jag verkligen behövde gå på för att fatta ngt i den jäkla kursen!!

Cissi väckte mig redan kvart i 7 imorgse men jag hade migrän och mådde jättedåligt så tänkte att jag sover vidare och går på lektionen som börjar 11.20. Detta är ngt jag ångrar jag nu men det aksnke är lätt när migränen gått över....

Duktig som jag är går jag upp vid 9 med älsklingen, kollar mig i spegeln och märker att jag har en riktigt dålig 'hud-dag' idag (huden är jätte torrr och fläckig). Tänkte att jag skule täcka det med fundation etc men när jag går in och kollar i väskan finns där inget smink alls! Jag har tydligen glömt det i Bunkeflo! Jag har aldrig gått till skolan utan smink... Visst har man skippar mascaran eller så ibland men inte hela paketet! Jag kanske låter jätte ytlig men jag känner mig jätteobekväm när jag inte har ngt smink.. Aja jag får försöka lösa det på något sätt...

Usch vilka i-landsproblem jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0