0202

Jag har blivit riktigt dålig på att skriva nu för tiden! Jag lovar att jag ska försöka bättra mig!

Dock blir det inte ett särskilt långt inlägg idag eftersom jag känner mig supersjuk! Huvet bultar, näsan rinner, halsen gör ont, kroppen fryser och gör ont och jag tycker allmänt synd om mig själv. Den störtsa anledningen är inte att jag är sjuk utan att jag kommer förmodligen fira min 18-års dag sjuk med massa Ipren i magen.

Idag har jag trots sjukdom varit väldigt duktig. Jag orkade mig upp imorse så att jag hann iväg till skolan som började 8. Efter skolan stack jag direkt till körskolan och gjorde de sista terori-proven som ska gjorda senast torsdag. Dock funderar jag på att åka dit på torsdag igen och bättra resultatet men vi får se hur det blir med det. När jag väl kom hem gjorde jag klart engelska-uppsatsen om Am Hi X som ska vara klar imorgon och snart ska börja plugga på Matten eftersom vi har prov imorgon och jag fattar fortfarande inte ens hälften! Sen förhoppningsvis lägger jag mig i hyffsad tid och sen imorgon kommer jag vakna som 18-åring :)

Inlägget blev ganska långt ändå men nu får det va bra för nu ska jag plugga matte!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0