intresseklubben antecknar: min morgon

0645- Pip Piip Piiiip. Alarmet riger.
0650- En trött Nicole går upp ur sängen, går ner och gör en kopp te.
0700- Slår på tv:n, kollar på 7-nyheterna och får veta att solen kommer hålla i sig.
0720- Går ner och duschar. Får ett utbrott över att min bror, han som ska vara snäll och gullig, har tagit slut på allt varmvattnet!
0730- Kommer ut ur duschen kall som en isbit. Utbrott över att jag fått duscha i kallt vatten.
0735- Utbrott på brodern min
0740- Utbrott på allt och alla (bland annat på min dagkrämen där pumpen inte fungerade).
0750- Efterlängtad rejäl frukost betående av Mango/banan smoothie, nypressad apelsinjuice och 4 smörgåsar. Allt gjort av mig själv (detta faktum är jag väldigt stolt över)
0805- Smink, försök till att plattföna mitt hår, tandborstning, packning av väska.
0830- Klar! Nu behöver jag bara göra matsäcken till idag och sätta upp håret sen är jag fit for fight :)

Ha en bra dag allihopa!


Trötta morgonbilder

Kommentarer
Mikaela :) säger:

Du har för lite att göra på mornarna, vet du det? ^^

2009-04-29 | 17:41:28 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0