Vintertid

Helgen har varit ganska chill och nu är det äntligen lov! Lovet började med att mamma hade tjejmiddad och johan och jag var och hjälpte till :) huvudproppen(eller ngt) gick så hela köket la av och det blev panik eftersom gästersna skulle komma inom en halv timme :) men efter ett sabbt möte på ica löste sig allt och det blev en lyckad kväll till sist.

Lördagen spenderades hemma med Johan och hans familj. Även detta mycket trevlig. Natten blev dock inte lika trevlig när jag fick mardrömmar och vaknade kvart över 5 i morse.

Idag har jag jobbat och Johan var snäll och jobbade med mig vilket uppskattades eftersom jag va helt död! Sen har jag hunnit med 2 besök hos frida ocskå :) ena gången var hon dock inte hemma, detta var för att ingen ställt om klockan i köket och jag cyklade till henne i regn och blåst en hel timme innan vi skulle träffas... ja, så klumpig är jag :D. Andra gången var jag dock i tid och då blev det lite planering inför modrgondagen :D. Nada, Frida och jag ska imorgon inta en stor utmaning! vi ska tågluffa i skåne under en dag :) anledningen? vi kunde inte bestämma oss för vilka ställen vi skulle till så nu ska vi helt enkelt starta på Malmö C kl halv 9 och sen ta oss till Helsingborg, därifrån får vi helt enkelt sen se vart vi kommer ;)

Andra planer inför veckan:

Måndag: Skånetrip, fira 15b månader med älsk, äta gott :)
Tisdag: Slappdag,  kväll hos kb
Onsdag: Mys/plugg dag hos Cissi
Torsdag: Middag med familjen
Fredag: Danmark. Bio med Johan, Cissi och Robin? Kanske fest hos Frida?
Lördag: Äta taco hos johan ;)
Söndag: Jobb och plugg

hahah bra attt jag planerat min vecka med massa skit och (vissa) onödigheter! hahah jag är så bra ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0