skola o sånt

Sitter här helt ensam i skolan, känner mig faktist lite mobbad ;) kom till skolan halv 9 och börjar inte förren 5 över 9
:( anledningen? Att jag orkade inte ta bussen. Så därför åkte med mamma och carl och därför är jag mer än en halvtimme tidig! Så jag tänkte att jag kunde vara duktig och plugga lite, japanska och engelska bla... Jadå det gick ju bra. Så fort jag kom hit satte jag mig framför en dator istället ;) vi får väl se ifall det blir lite plugg innan engelskan börjar, tror dock inte det;)

Helgen är efterlängtad som vanligt. Imorgon blir det middag/fest hos cissi vilket ska bli skoj. Lite orolig över vädert eftersom vi kanske måste gå från bussen till henne om vi inte skaffar lämning och hämtning :/ Det är 2 km mitt i skogen typ och jag känner inte för att gå det mitt i natten ;) men men det ska bli kul iallfall:)

På söndag blir det jobb som vanligt och sen måste jag plugga satan. Har 2 arbeten och ett japanska prov till nästa vecka och jag har knappt börjat på ngt av dom. Dessutom kommer vi ha engelska, läsa och glosor som vanligt. Jag ligger även typ 40 sider back i boken så jag har lite ångest ;) haha men det fixar sig alltid :D

Nu tror jag att jag ska vara en duktig flicka och plugga lite, men vi får väl se hur det går. Har iallafall fördrivit nästan 20 min vilket betyder att jag bara har 20 mig tills jag har lektion ;) typ första gången man längtar tills skolan börjar ;) aja, pluggpluggplugg är det som gäller :D

puss

Kommentarer
Cissi säger:

Haha så mkt plugg det blev du ;) ja hem till mig ute i den stora farliga mörka skogen ;) haha längtar :D puss <3

2008-10-18 | 15:01:34 | http://breakingthedawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0