massa skola

Sitter här hemma hos johan och väntar på att gå till skolan. Johan stack till skolan redan 8 imorse och sen dess har jag varit uppe och pluggat japanska! Jag fattar verkligen inte! Jag får inte in tecknen i huvudet.... Ibland när jag testar mig själv får jag alla rätt sen nästa gång får jag typ 10 fel! Ah! och jag ska ha prov om en timme! Aja, språk har aldrig varit mitt ämne så får skylla på det :D
 
Idag är det som tur är en kort dag i skolan:) vi slutar redan halv 3 vilket ska bli skönt. Då ska jag hem till älsklingen igen:) Jag måste dok plugga en massa idag... Jag började på Civicsen och Engelskan igår men har dock fortfarande ganska mycket kvar på IRn vilket jag har lite ångest över.. Men nu måste jag fortsätta plugga :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0