igår, idag

Sitter här hos Johan och väntar på at gå till skolan. Johan stack för typ 20 min sedan och nu har jag inget att göra ;)

Igår tog vi skolfoto i skolan, jag tror det blev ganska bra :) Hade en lång rast precis innan på typ 3 timmar. Åkte hem och skulle träffa cissi i skolan halv 3. När jag kom tillbaka till skolan hittade jag inte cissi och gick tills sist ner i elevrummet och skulle kolla ifall hon var där. Jag missade sista trappsteget och sen så pang satt jag på knä och hade foten klämd under mig! Hur lyckas jag? Nu får jag halta mig igenom denna veckan och jag som trodde jag skulle hårdträna :(

Idag är en ganska chill dag. Slutar redan halv 3 och jag bara 3 lektioner :) Nu först blir det japanska vilket jag inte riktigt ser fram emot eftersom jag missade de 2 förra veckan när jag va i L. Men men, det ska nog lösa sig.

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0