Halloween är på och vi alla längtar till lovet!



Vi har så jävla mycket kvar i skolan och det är bara 2 dagar kvar tills lovet börjar. Mycket i skolan betydet 2 arbeten, 1 'prov' massa konstiga engelsk glosor + en massa sidor att läsa i 1984( vilket allt är på engelska). Det västsa är att vi inte ens har fått sidorna till provet för det får vi imorgon. Dålig planering av läraren att ge oss ett prov först dagen innan, dålig planering av mig att behöva göra allt annat i sista minuten...
Men men japansk provet gick iallfall super, mycket bättre än förväntat vilket var skoj:)

Lovet är redan ganska fullbokat vilket betydet att det kommer springa iväg. Får lite ångest över detta för jag börjar känna igen mig lite i det där alla har snackat om, det där som jag inte riktigt hållt med om, det där snacket om att tvån är det jobbigaste året. Men men vi får väl se efter lovet :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0