debatt o så

Sitter här i skolan nu... har en halvtimme på mig innan debatten om foregin policy! usch jag kan inte. började med den för typ en halvtimme sedan och fattar inget, hahah. Hoppas verkligen Patrick glömt att det va tills idag.
Imorgon bär det iallafall av till London vilket ska bli sjukt skönt. Slipper ju skolan och allt :D Dock är jag sjukt nervös inför flygningen eftersom jag har en känsla att vårt plan kommer störta ;) men det har jag ifs mer eller mindre varje gång jag ska upp i luften. Så ja, imorgon blir det att gå upp tidigt! 7 går planet från kastrup och taxin kommer och hämtar kl 4 på morgonen! Mamma och jag måste vara i god tid till flygplatsen så vi inte måste stressa in på den stora hemska saken som ska upp i luften och ta oss till London ;)  Vad sägs om lite pilates på toaletten innan så man kan lungna ner sig? Nej, skämt och sido, nu måste jag fortsätta på den här fucking debatten som kommer sänka mitt Civics betyg! BLÄ

Puss o Kram
=D

Kommentarer
Cissi säger:

Haha det kommer gå fint gumman och du får ha det riktigt kul nu och jag vill höra alla detaljer sen ;) Pussar <3

2008-10-07 | 19:04:57 | http://breakingthedawn.blogg.se/
M säger:

Pilates på toaletten.. tja, varför inte?! xD

2008-10-17 | 22:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0