saturday

Mysko dag igår.. Vaknade typ elt tidigt fast jag inte började från 12! stack in till stan med johan och köpte en skjorta till johan och en present till pappa som fyller år på torsdag :) sen stack vi och fikade och sen fick jag skynda iväg till skolan för att ha en lektion vilket inte kändes så lönt.. men men jag kom i tid iallfall och när jag kommerdit så har vi ingen lektion för vi skulle hjälpa till att ställa iordning inför utsparken! men allt va redan klart! jag fick ett av mina utbrott och sen va jag sur i någon timme ;)

Hursomhelst, jag tog med mig cissi hem till johan och sen cyklae vi alla 3 till gozip och åt lunch där :) det av mums! när jag och johan kom hem deckade jag och sov till det av kväll. vi stack till limhamn och köpte godis sen blev det talang och film :) mys pys!

Idag ska jag ta det ganska lungt. Ska träffa sara i stan vid halv 3 och innan dess ska jag plugga... har 2 prov på måndag som jag inte ens börjat öva på och jag vet inte riktigt hur jag ska klara det... hahah men men

ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0