Onsdag

Så var ännu en dag den här veckan avklarad :) Hade bara 2 lektioner idag, slutade 11 :) när jag slutade stack jag in till stan med cissi, vi käkade glass på glassfabriken, gott och myspys!

När jag kom hem någon timme senare stack jag ut och träffade nea och frida:) även det va mysigt. Vi stack till ica och handlade man sen försökte vi hitta en någerlunda vindstilla plats att bara sitta och snacka på.. vi lyckades till slut, men det va inte precis lätt...

Nu ska jag snart till min baby. Jag har kommit på att jag typ bor hos honom :/ . Vet inte riktigt vad hans förräldrar tycker om det men jag tycker det är mysgt iallafall ;) hahah

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0