Andra inlägget och jag har redan rubriktorka!

Fikan var bra som alltid. Alltid lika trevligt och alltid lika mycket att snacka om. En chai och en halv chokladboll blev det för mig. Handlade även med mig en korsett, en skolväska och fina små priser till de utklädda på 90-tals festen på lördag.

Nu ska jag snart sova. Ska hinna med mycket (mycket för att vara mig på en ledig dag) innan jag ska äta frukost med flickorna klockan 9. Så nu stället jag klockan på 7. 9 timmars skönhetssömn, det kan jag behöva, hahaha :)

Ha det gott alla! Puss o Kram

Kommentarer
Mikaela säger:

Oh vad trevligt att man får anledning att besöka den här sidan lite då och då igen! :)

2011-02-21 | 21:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0