Toppen!

Idag är en bra dag! Jag har fått väldigt mycket gjort. Jag har pluggat en hel del och har även hunnit beställa en skjorta som jag velat ha sen jul, den kommer på fredag och blir perfekt att ha i Nice. Jag har även hunnit med en sväng inom apoteket (läs kronans droghandel) där jag köpte lite ansiktsprodukter. Efter det blev det en sväng in om lindex där jag handlade solkräm (måste va rädd om huden även om jag inte ligger i solen) och ett par shorts. Hittade även en studentklänning! Tro det eller ej. Tänkte köpa den på fredag så kan jag lämna tillbaka den om jag hittar någon annan i Nice.

När jag kom hem till Bunkeflo fortsatte min jakt på en ny mobil. Är bland annat trött på att inte få alla samtal/sms och att man bara kan skriva ett visst antal tecken i varje sms. Hittade en mobil jag tittat på ganska länge, men som jag inte köpt för den varit för dyr, till halva priset! Har dock inte hört något om den men recensionerna är bra. Får ju lön på torsdag så kanske klickar hem den då också.

Som sagt en väldigt bra dag för Nicole idag. Hoppas er dag har varit lika bra. Ciao


Kommentarer
Malin H säger:

LG arena. hade den innan :) aboslut inget fel på den..

2010-03-24 | 11:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0