Question time

Jag är trött på att plugga och det är fotboll på tv (har tråkigt) så jag har svarat på världens längsta "fråge-lista". Inte så intressant kanske men tidsfördrivande. Plus att för mina underbara läsare som inte känner mig helt kanske det är intressant, vem vet? Vet inte varför det blivit som det blivit men vill ni se alla frågor måste ni markera texten :)

Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? - Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? – Absolut!
Hur många har du varit kär i? - På riktigt tror jag bara en faktiskt
Är du kär just nu? - Ja
Tio frågor om dig själv
Namn? -  My Nicole Elina
När fyller du år? - Februari
Några piercingar? – 3 i öronen
Vad har du på dig just nu? – Jobbkläder
Vilken årstid är bäst? – Sommar, helt klart!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – Sovmorgon, frukost på sängen och att jag har Johan hos mig
Vad tycker du mest om hos dig själv? – Borde nog svara håret. Tycker bäst om det vissa dagar i alla fall, när det vill som jag vill, men det är inte så ofta… Haha
Vad är du bra på? – Prata för mycket och vara sprallig
Vem älskar du mest på denna jorden – Svår fråga men skulle nog svara något klassiskt som pojkvännen och mina vänner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – Med någon, helt klart
10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? – Johan
Vem är den roligaste av dina vänner? - Frida
Vem är snyggast av dina vänner? – Mikaela är en sötis
Vem är mest partyprisse? – Måste svara Nada fast jag inte tror det har blivit så mycket festande för henne på sista tiden eftersom hon spenderat de senaste månaderna i Afrika och Indien ;)
Vem är den du helst har filmkväll med? – När jag har filmkväll samlar jag ihop så många vänner som möjligt, I love it.
Vem av dina vänner är mest "evil"? – Måste svara Johan här igen… Mest ”evil” mot mig, inte mot någon annan
10 frågor om idag
Vad har du gjort? -  Jobbat, sovit, pluggat
Vad ska du göra nu? – Efter detta ska jag hoppa in i duschen för att sedan åka och köpa mat

Vad har du ätit idag? -  Godis och någon macka
Har du duschat idag? – Nej, tänkte göra det alldeles strax
Är du trött nu? – Nej, känner mig ganska utvilad. Lite hängig bara
Vad händer i morgon ? – Jobb igen och sen blir det plugg och kanske fotbollsmatch
Går du i skolan? – Ja, men inte länge till

Har du varit i skolan idag? - Nej
ANNAT
Hur mår du just nu? – Jag mår prima  
Har du piercat dig? - Yes
Är du hungrig nu? – Mer sugen på något, typ choklad…
Vad är klockan nu just nu? - 17.01
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – stylebystars.com och asos.com (letar studentklänning) och blogg.se förståss
TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? – Mammsen
Vem ringde du senast? - Johan
Vem sms:a till dig senast? -  Mikaela
Vem sms:a du till senast? - Johan
ÖVRIGT
Gillar du punk? – Beror på vilket humör jag är på
Har du sminkat dig idag? - Ja
MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Ja
Vilket är ditt favoritband/artist? – Jag har många favoriter men just nu spelas Alicia Keys- Try sleeping with a broken heart
Vad gillar du för musik? – Det mesta
KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Ja
Har du fler än 3 jeans? – Inte som jag använder
Har du fler än 5 tröjor? - Yes
SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? – Varje dag
Använder du wax? -  Nix
Använder du ögonskugga? - Ja
Använder du kajal? - Oftast
Använder du hårspray? – Det händer
Använder du volymspray? -  Nej. Men brukar använda volympuder
J
Andänder du mousse? -  Sometimes
Använder du deodorant? – Haha, ja, tur är väl det
Använder du skinspray? -  Nej
Använder du parfym? – Ja, just ni Jennifer Lopez- Live
Använder du läppglans/läppstift? – Haha, jag har blivit lite av en Maria Montazami på sistone så ja.
Använder du brunkräm? – Nej, men foundation?
Använder du rouge? - Ja
Plattar/lockar/fönar du håret varje dag? – Det skulle jag nog säga, minst 5 dagar i veckan i allfall
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? – Nej
KÄRLEK
Är du kär just nu? - Jättekär
Har du haft sex idag? - Personligt
Har du kysst någon idag? -  Ja
Har du ett förhållande? – Ja, ett underbart sådant
Är du romantisk? – Det skulle jag nog kunna påstå, ja
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – Nej
Vad hette din första flickvän/pojkvän? – Den första som det varat längre än någon vecka med är Johan.
Hur länge höll det?  -  Ojdå, allra första ”förhållandet” måste väll i så fall varit på lågstadiet någon gång och då höll det väll ca 1 dag…
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – Jag är ”förhållandes-typen” men jag är inte någon som är i desperat behov av att ha pojkvän jämnt och ständigt även om jag haft det de senaste 2 (and somewhat) åren.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? – Nej, inte vad jag kommer ihåg
Vem sov du senast bredvid? – Johan  
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Johan
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? – Kan man nog säga ja…  
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – 16…  
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? – Haha, verkligen inte!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Never
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? – Gillar sportiga killar. Har haft perioder i livet då jag tyckt om ”badboys”, som tur var är den tiden över…

 
Nu väntar duschen!


Kommentarer
Frida säger:

lycka till till oss båda då! :) absolut, känner på mig att mamma kommer vilja se det okända klockan 8, men om du också tycker om det kan du ju komma över då så kan vi se filmen efter det :) puss <3

2010-03-21 | 15:32:17 | http://fridahedren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0