Tillbaka till verkligheten

Tillbaka till skolan imorgon. Detta innebär för mig ingen sovmorgon fören sportlovet, lagom kul... Kommer iochförsig inte börja förrän 1030 på tisdagar så får lite sömn där iallfall.

Idag har vi jobbat kväll. Vi hade jättemycket att göra och kom hem först lite innan halv 12. Nu har jag och J hunnit äta lite glass och tagit en varm och skön dusch så nu är vi klara för bingen. Vi båda börjar skolan imorgon men jag har tyvärr ingen sovmorgon som en viss annan lyxlirare. Varför kan man inte plugga gymnasiet på distans?

Veckan som kommer innebär en hel del plugg. Men jag ska även hinna med ishockey, träna och bio. Mer har jag inte planerat. Eller jo, jobb förståss.

Nu väntar sängen som nyss älsklingen bäddat med nya fräscha sängkläder. Underbart!


Kommentarer
Lollo säger:

Du är ju snart klar med skolan:) Njut nu det sista!! Hur har du gjort din blogg? kan du hjälpa mig? fattar nada....

2010-01-11 | 18:31:04
Nicole säger:

Jag är inte så duktig på det där med design på bloggar. Det är jag frida och Nada som gjort min men jag och frida tänkte att vi kan säkert fixa din också. Dock så har jag väldigt mycket i skolan just nu så det får dröja ett litet tag om det är ok? Nästa vecka kanske?

2010-01-14 | 10:03:17 | http://nlindborg.blogg.se/
frida säger:

haha jag fick till en design jag gillade så nu har jag också blogg ;) puss

2010-01-16 | 15:00:27 | http://fridahedren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0