Hur bra som helst!


Idag vaknade vi ganska tidigt för vi skulle till Johans skola och få lite hjälp med hans matte. Efter vi varit där gick vi inom Mobilia. Johan hittade endast ett par snygga byxor som han ska köpa när lönen kommer på torsdag. Jag däremot (som till skillnad från honom inte har presentkort där) hittade en miljon fina saker. Allt från koftor till byxor. I want money! Jo visst, jag får också lön på torsdag men jag måste spara pengar till att resa. Dumma dumma dumma. 

Ikväll ska jag till mormor och efter det (och efter Johans träning) ska jag och J ha filmkväll. Vi hyrde tre filmer innan idag; the proposal, sommaren med Göran och och S.I.S. Har hört att alla filmerna ska vara bra så jag ser fram emot en toppenkväll! Vi köpte även en hel del godis som vi tänkte ha till filmerna men vi har redan ätit en hel del. Men nu har jag gömt undan det så vi kommer förhoppningsvis ha lite kvar ikväll:)


Ha det bra allesammans!
Puss


Kommentarer
Mikaela :) säger:

höhö, jag hyrde oxå "The Proposal" här om dagen. Ganska bra, eller vad säger du? :)

2010-02-23 | 17:46:58 | http://oddball.blogg.se/
Mikaela :) säger:

SV: Åh, visst är den underbar? Man vill ju bara se den igen, och igen, och igen... Synd att den är så lång bara -_-

2010-02-25 | 20:35:44 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0