Det är ingen vanlig dag

Skriver ett snabbt inlägg innan jag ska krypa ner till Johan som ligger och värmer sängen, haha. Idag har jag blivit ett år äldre, och nej det känns faktist inte ett dugg annorlunda. Konstigt va? 19 är en tårkig ålder men man får tänka possitivt, utan att fylle 19 så kan man inte fylla 20 som nog blir en av de bästa födelsedagarna i ens liv. Men som min kära kusin sa, detta är året då allt händer, studenten till exempel. Detta är ju också sista året jag år tonåring. Lite läskigt, efter detta året är jag vuxen. Eller, ja, det sägs ju att man blir vuxen då. Men eftersom jag aldrig förändrats över en natt innan på en födelsedag så kommer jag nog inte bli vuxen 3 februari 2011... Där kommer nog alltid finnas ett litet barn eller iallfall en tonåring inom mig. Det där barnet fick Mikaela en glimt av idag på religionen tror jag allt, det va väldigt kul.. Haha

Nu känner jag att jag går helt utanför ämnet och bara flummar. Det har varit en lång dag och jag är ganska trött. Skyller på det. Tänke dra en liten snabb presentlista om det är någon som är nyfiken. Jag fick; systemkamera!!, underkläder, smink, pengar, Tjej/shot spel och bodyprodukter. Nu har jag säker glömt något men det var allt jag kom på...

Nu måste jag krypa ner i den förhoppningsvis varma sängen och sova. Imorgon blir ännu en lång dag, hörs då!

Godnattpussar till er alla!

Kommentarer
frida säger:

haha och det vore allt en tråkig värld om tonåringen inom oss bara försvann sådär! det låter toppen! lovar att tårtan/kakan ska bli riktigt god :D

2010-02-04 | 13:39:22 | http://fridahedren.blogg.se/
Mikaela :) säger:

hahaha, ja jag måste erkänna att du skrämde mig lite under den lektionen...;) flummigt värre, men väldigt mycket trevligare än hinduism-babbel! :D

2010-02-06 | 14:39:13 | http://oddball.blogg.se/
Nic säger:

GRATTIS I EFTERSKOTT!

2010-02-07 | 23:41:06 | http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0