Lärarmiddag

Istället för bal har min skola något de valt att kalla lärarmiddag. Jag tycker det är jättesvårt att veta vad man ska ha på sig... Hur fin ska man vara? Temat detta året är blått och därför har jag valt ut några klänningar jag gillar. Dock vet jag inte ifall de är tillräckligt "fina". Vad tycker ni?

1.


2.
(för lila?)
3.


Kan ni nu kära läsare, göra mig en stor tjänst och skriva vad ni tycker? Är klänningarna bra eller dåliga? Ni får gärna också skriva vilken (om någon) klänning ni gillar bäst :)

Kommentarer
Johan säger:

Jag tycker ettan eller trean :) resten får ni tjejer pratar om..

2010-04-06 | 21:32:36
lollo säger:

Haha, gullig kommentar johan hade;) trean är snyggast! Sen vet jag inte heller va lärarmiddag menas.. Kolla va dina buddies ska ha å jämför litta:)

2010-04-07 | 09:46:28
Frida säger:

ettan var finast :) men trean var också superfin! liknar inte tjejen med ettan hon från top model lite? för några säsonger sen, har för mig att de klippte hennes hår kort, renée?

2010-04-07 | 15:41:03 | http://fridahedren.blogg.se/
Mikaela :) säger:

Mja, du vet ju redan att jag röstar stenhårt på ettan samtidigt som trean oxå är snygg på bilden. Sen håller jag med Frida; det är galet likt Renée! :o

2010-04-07 | 22:20:27 | http://oddball.blogg.se/
Mikaela säger:

SV "Prestera mera"; Tack så underbart mycket för all peppning, det gör mig så glad!:') Tyvärr gick det inte lika bra som jag hoppats, men som du säger så går ju livet vidare ändå...

2010-04-11 | 16:48:32 | http://oddball.blogg.se/
Nette säger:

Trean var fruktansvärt snygg, men kanske ser annorlunda ut i verkligheten? Isf ettan. Och tycker vi får bestämma någon standard alla tjejerna i klassen kör på så man känner sig lagom uppklädd ^^

2010-04-11 | 21:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0