En bra men jobbig helg

Vad kan jag säga? Idol var toppen! Det var en sådan stämning att man inte kan beskriva hur underbart det var! I pauserna sjög de idoler som redan åkt ut och hela arenan skrek malmö eller gjorde vågen. Det gjorde inte det sämre att Calle goick vidare heller. Nu på fredag hoppas jag att Tove åker, dock så är jag näst intill säker på att Calle åker... =(

På lördagen jobbade jag som vanligt. Johan var på bus humör och kastade fänkål på migg så nu har jag ett stort, blått, stenhårt blåmärke på låret... Det gör lite ont. På kvällen var det middag hos Cissi. Mellan jobbet och middagen sov vi i vår lilla soffa framför tv:n, trångt men skönt.

Söndagen bestod även den av jobb. Det blir en hel del jobb nu om vi ska ha råd till vår resa. Efter jobbet åkte vi iallfall hem till mig för att fira första advent. Vi städade och julpyntade mitt rum så nu är det fint! Vi får väl se hur länge det håller. På kvällen hämtade jag farmor, farfar och mormor och vi åt alla middag tillsammans precis som vi gjort varj första advent sen jag var liten.

Nu ska jag åka och hämta Carl på hans handbolls träning och efter det bär det av till Nada för te och tjejsnack.

Ha det toppen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0