Please don't leave me

Insåg nyss att min underbaraste underbara åker ifrån om mindre än 48 timmar! Hur ska jag klara mig i 5 långa månader utan dig? Förstår du hur många dagar det är? Förstår du hur många timmar det är? Förstår du hur många fikor det är? Förstår du hur jag ska klara detta? För det gör inte jag. Jag tycker inte om att du åker, men jag vet att du kommer ha the time of your life och det förtjänar du för du är en av de mest underbara, bästa personerna på denna jord.




Jag älskar dig bästa Nathalie!



Kommentarer
Anonym säger:

JagälskardigjagälskardigJAGÄLSKARDIG!! Fem månader kommer gå så in i bänken snabbt! Jag är hemma innan du ens hunnit glömma så jobbig jag kan vara och innan du ens hunnit sakna mig!;) miljoner pussar och kramar!

2009-12-26 | 20:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0