Duktig

Idag har jag varit duktig! För det första gick jag upp 6 imorse för att åka till skolan för att gå på en onödig dansklektion fast jag visste att jag inte hade nästa lektion förän 13.20. På rasten åkte jag hem mellan de två lektionerna åkte jag hem och pluggade lite psykologi. Jag ringde också till fabror doktor för att få bort mina exem, fick tid på torsdag. Jag ringde också och bokade ansiktsbehandling, airbrush-tan till studenten, Um och fotvården. Jag har täkt göra dessa saker i flera veckor men det har inte blivit av. Men nu är det gjort, det är skönt och var inte svårt alls. Nu ska jag titta på mamma på tv och sen ska jag ner och laga mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0