ett inlägg! WOW

Kännde att det verkligen var dags för ett blogginlägg nu. Jag har kommit på att det är helt enkelt livet utanför datorernas värld som tar för mycket tid och det är därför jag inte är så aktiv. Jag ger mig helt enkelt inte tiden att sitta vid datorn. Jag måste också få säga att det är inte särskilt mycket som händer i mitt liv just nu. Skolan tar upp väldigt mycket tid och den övriga tiden spenderar jag med underbara vänner och med min kära pojkvän. Skulle bli lite enformigt om jag skulle skriva om det varje dag, eller vad tycker ni? Ännu en sak är att på den senaste tiden har jag verkligen inte haft någon idé om vad jag ska skriva. Var det en godkänd bortförklaring? ;-)

Tänkte ändå snabbt dra igenom lite saker som jag gjort sen sist (var beredd på ett långt inlägg). Dock så har jag ett litet problem och det är att jag inte kommer ihåg så mycket som har hänt sedan den 15 september. Det enda jag kan tänka på är att det är väldigt länge sedan...whatever...

Som många av er säkert redan vet så är jag ett litet idol freak och jag måste säga att jag sitter bänkad framför tv:n till varje program (nästan iallfall). Men jag vet även att det är många andra som gör likadant så jag känner mig inte så ensam om det. Just nu är mina favoriter Calle, Jon, Erik, Tove och Erika. Ganska många, jag vet, men det är så många bra! Idag är det dock väldigt svårt att rösta ut någon. Alla är väldigt bra i kvällens program. Det jag skulle komma fram till med denna paragraf var att jag bokat biljetter till Idol när de kommer till Malmö! Ser väldigt mycket fram emot det och jag håller tummarna,samtidigt som jag korsar både fingrar och tår att någon av mina favoriter kommer vara där den 27 november.

En annan "intressant" sak som hänt är att jag börjat på spinning med frida. Det är väldigt jobbigt och svettit men om man vill vara fin får man lida pin, eller hur?

Nu har idol börjat (haha jag låter verkligen beroende) så nu måste jag skynda iväg ut till tv:n. Återkommer kanske med ett inlägg till sen.
-------------------------------------------

en timme eller så senare....

Visst är det svårt att avgöra vem som ska åka ut i kvällens idol!! Jag tycker alla är så grymt bra på sitt egna vis och jag vill verkligen inte se någon ryka! Jag blir så löjlig när det kommer till sånt här, det skulle inte förvåna mig om jag skulle sitta för mig själv och gråta till utslagningen ikväll. Jag gråter typ alltid till tv-program och filmer men sen är det väldigt ovanligt att jag visar mig ledsen och sårbar inför de som inte står mig nära när det gäller personliga saker, så jag gissar att det jämnar ut sig...

Hursomhelst så är Erika, Clara och Mariett mina absoluta favoriter ikväll men tyvärr är det ju bara 2 st om går vidare. Tror nästan jag hoppas att Erika och Clara går vidare ikväll för jag tror att Mariett har ganska stor chans att gå vidare när juryn avgör på fredag. Men vem vet? Detta kan man kalla I-landsproblem i högsta grad!!!

Kommentarer
Mikaela :) säger:

Det var absolut dags för ett inlägg, finns alltid nått att skriva om! ;)

Vad gäller dina Idol-spekulationer vet du ju redan vad jag tycker överlag, men i kväll är det absolut Erika och Moa som ska sitta kvar, och så får Mariette komma in via juryn på fredag. De andra tyckte jag inte var mycket att hänga i julgranen i kväll faktiskt, även om Clara var en av de bättre... Nä, Erika, Mariette, Moa, Tove, Erik och Jon håller jag på! :D

2009-09-29 | 22:17:30 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0