babbel

Slutade redan halv 12 idag vilket var väldigt skönt. Stack hem och hann va lite med Johan innan han åkte till jobb.
Ikväll blir det förmodligen ganska mycket tv-tittande, Idol ska jag iallfall se. Ska försöka få med mamma ut och övningsköra också. Har förmodligen bara tre körlektioner kvar innan uppkörningen så det gäller att köra mycket nu. Jag och mamma pratade här om dagen och kom på att vi måste bli bättre på att köra bara för jag ska öva. Jag har nämligen bara varit ute (endast för övning) 2ggr, de andra gångerna har vi alltid varit på väg någonstans. Självklart är det också träning men det blir kanske mer intensivt och bättre om man bara kör för att man ska lära sig? I dont know.

Eftersom jag slutade så pass tidigt idag har jag hunnit med en hel del. Jag har till exempel hunnit med att göra all min läxa till denna veckan och till och med hunnit börja på nästa veckas läxor. Jag känner mig jätteduktig!


Kommentarer
Mikaela :) säger:

Åh vad duktig du är :D En annan har ju inte rört läxböckerna i dag, men å andra sidan gjorde jag rätt mkt i går så.. Idol har jag inte heller lyckats se då jag hade en styck häst att ta hand om, men det får vi ta igen i morgon (tv4.se ffs)! :D

2009-09-15 | 22:40:07 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0