helgen :)

Så nu var ännu en helg över! Tycker att veckodagarna går alldeles för sakta medans helgerna bara springer iväg... Men sånt är livet.

I fredags blev det Lets dance mys med älsklingen, kumbananer, glass och citronformge :) Gick och la oss i hyffsad tid eftersom J hade träning morgonen därpå. Eller sanningn är att jag somnade medans J satt och spela och sen när han förökte väcka mig satte jag mig upp i söngen och skrek att jag tänkte minsann inte borsta tänderna eller klä av mig för jag va trött och ville sova NU! Detta gjorde jag tydligen i sömnen eftersom vid 2 vaknade jag ytterst( ligger alltid innerst!) och kom inte ihåg någonting...

Lördagen började tidigt. Redan vid 9 vaknade jag av att J skulle upp och träna. Han kom in med glass till mig innan han gick, jag älskar sötsaker på morgonen så det uppskattade jag. Efter J gått kom Cissi in med frukost på sängen åt mig :) Te och varm macka blev det, jag tror jag har de bästa 'svärföräldrarna' ever ;) Jag menar det är inte bara det att de kommer in med frukost på sängen åt mig utan de låter mig nästan bo hemma hos dem, de kör mig och J typ överallt och ja, de bryr sig om oss och de är alltid lika glada :D

Lördagen fortsatte sedan med läxa, 'The wave' blev det. Tycker detta är en väldigt bra bok för att vara en 'leslie/skol bok'. Sedan kom J hem igen och då fick jag ju inget gjort så jag la ifrån mig skolböckerna för dagen ;) Halv 2 kom pappa och hämtade oss och vi körde till Julia som fyllde 19 :D Efter vi varit hos Julia några timmar bar det av till Viktor som också fyllde år. Kom hem vid 11 och då va vi så trötta att vi gick direkt och la oss...

Idag, söndag, ringde klockan redan halv 7 men vi somnade om och som tur var väckte mamma oss 0720 igen. Så då hade vi bara 15 min på oss att göra oss iordning. Sedan bar det av till jobb där vi  jobbade och slet till klockan 12 ;) Väl hemma hos Johan igen började jag plugga terori (har trafikprov imorgon) och tro det eller ej men jag blev typ nyss klar! Jag har alldrig suttit så länge på samma dag med ett prov! Jag la ner nästan 7 timmar på det bara idag! Herregud asså, jag hoppas verkligen det går bra nu!

Så om man sammanfattar denna helg har den varit en lugn och skön familjehelg med inslag av nödvänidg pluggning ;)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0