Måndag

Måndagsmorgnar gillar inte jag! Inte heller denna måndagsmorgon. Sover alltid hos min älskling söndag till måndag och eftersom jag börjar redan 8 måste jag gå upp utan honom, vilket inte är det lättaste! Vill alltíd ligga kvar och mysa en liten stund till... Det enda problemet är att den där lilla stunden lätt blir en lång stund. Tex idag ställde jag klockan på kvart i 7+ att johans mamma skulle ringa och väcka mig vid samma tid. Alarmet ringer, Cissi ringer, går nicole upp? nejdå, för där är ngn mysig människa med varm kropp som ligger brevid henne... Det var även så att jag visste att jag inte skulle få nanna hos honom inatt och inatt blir därför första natten sen julafton jag sover utan honom! Usch ja, det tog en halvtimme för mig att slita mig från honom idag och därför hade jag bara 25 min att göra mig iordning! Så istället för frukost så plattade jag håret ;) så hälsosam är jag!

Kom till skolan, hade org och led. och vi fick tillbaka proven vi gjort innan lovet. Jag som tyckte det hade gått hyffsat! Nejdå, det blev bara ett G eftersom läraren är hård i sin rättning och vill att mina svar ska se ut exakt som hans och bryr sig inte riktigt om vad det står i boken... Aja orkade inte bry mig eftersom jag var superhungrig!

Efter org och led. blev det stan och esspresso house med cissi. Skulle igentligen hem och läst lite teori men frukost med scones juice och kaffe var mer lockande :)

Sen efter skolan idag så bokade jag en körlektion. Det var ganska fullbokat på körskolan så fick bli en tid 7.30 på fredag morgon! Jag gissar att ingen annan ville ha den tiden, men den passade mig ganska bra så jag tog den!

Resten av dagen har spenderats med teroriböckerna under näsan + lite tv. Tyckte jag var väldigt duktig! När mamma och pappa kom hem lagade vi faktist mat tillsammans alla 3 vilket var längesedan så det var väldigt trevligt! Efter maten gick vi upp och kollade (kollar) på guldbaggen och fikade. Så nu är jag propp mätt och jättetrött!

Så nu ska jag inte uppehålla er mer kära läsare :) Det blev ett ganska långt inlägg för att vara Nicole men det va ju ändå lite bra eftersom jag inte skrivit på ett litet tag,

Nu tillbaka till guldbaggen och la familia!

puss

Kommentarer
Cissi säger:

Han kan ta sig! Frukost är alltid uppskattad spec med super trevligt sällskap! <3

2009-01-13 | 22:15:03 | http://breakingthedawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0