Lyckad dag med trevligt folk!

Igår märkte jag något possitivt :D det var nämligen så att jag skulle kolla ifall det verkligen var så att J tog studenten den 5 juni, det var det men jag märkte då också att det bara var terminstart för lärarna idag, eleverna började inte förren imogron :) så det blev helt enkelt så att sista dagen på mitt lov var även sista dagen på älsklingens lov! 

Började med körlektion 1045. Cyklade dit från Johan med det va halt så jag halkade och slog benet och tyckte det va allmänt pinsamt. Livet går dock vidare och körlektionen gick super, så jag var nöjd.

Efter körningen cyklade jag snabbt hem till J igen och vi åt en degig kanelbulle var (MUMMA) innan vi stack in till stan och mötte upp med frida :D Efter en god fika med mysigt prat om typ allt möjligt begav vi oss ut i affärerna :) det blev dock inget köpande för min del, jag väntar på lönen, den behövs!

Cyklade hem till älsklingen igen vid 4 tiden och då blev det skridskor för hela slanten! Riktigt mysigt va det att åka runt på isen nästan helt ensamma! Det va jättefint också eftersom det va solnedgång! Blir en repris på det imorgon och då kanske kameran får följa med eftersom vi glömde den idag :(

När i väl kom in i värmen igen kom jag på att jag glömt min mattebok hemma så det var bara att ta bussen hem och hämta den :) bussresan tog dock en timme (ska ta 20 min) eftersom bussarna var försenade och den jäkla 4an stannade i limhamn fast den igentligen skulle gått till bunke! Aja, jag fick iallfall köra med mamma tillbaka till Johan :)

Nu ikväll har vi bara myst framför tv:n. Det blev bla ' vi hade iallfall tur med vädert...' skrattar alltid lika mycket till den filmen!
Men nu ska jag och älsklingen nanna, det är ju trots allt första skoldagen imorgon och jag börjar med matte c 0810!

Puss o kram

Kommentarer
Mikaela :) säger:

kanelbullar SKA vara degiga! :D

2009-01-16 | 20:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0