God mat, menyer och underbara serier!

Det blev trots allt ett bra slut på dagen idag! Lika dåligt som den varit innan, lika bra blev den från sekunden vi lämnade skolans område, nästan iallfall... Några undantag kunde det finnas men dm bjuder jag på ;)

Riktig god mat  på Jensens med Cissi (vilket var väldigt bra sällskap) blev det :) Tycker om när man unnar sig själv lite vardagslyx! Dock var det inte lika roligt när vi precis kom in där. Det var nämligen så att jag hade på mig ett par högklackade skor som är i behov av att klackas om. Så vi går in på resturangen och servitören visar oss vårt bord, det enda problemet är att jag inte kommer riktigt ända fram... Det händer något konstigt med min ena klack på skon så den bara glider fram och golvet känns helt plötsligt som rena rama isbanan! Jag tänker snabbt att detta fixar jag så jag tar tag i närmaste saken som råkar vara en stor korg med menyer. Menykorgen åker i golvet och det gör även jag eftersom när menykorgen gav vika gav även min andra sko sig ut på äventyr! På något konstigt sätt så hamnar jag på mage mitt på Jensens med massa menyer runt mig! Jag undrar vad folk tänkte!? Hursomhelst jag reser mig upp gansak fort och sedan bara brister det, jag har inte skrattat så mycket på länge. Så nu vet ni alla hur jag skämde ut migg mitt på Jensens! Slå det om ni kan ;)

Nu är jag iallfall hemma hos Johan igen vilket känns bra. Vi har precis kollat på de nya avsnitten av både 90210 och One tree hill, haha sånna nördar vi är ;) aja det är skitbra serier som verkligen rekomenderas till er alla :D

Nu tycker jag att jag skrivit tillräckligt mycket och det är nu dags för sminkborttagning och film =)

puss

Kommentarer
Cissi säger:

Haha det tar nog lång tid innan någon slår detta du ;) aaw tack, ditt sällskap va lika bra! <3

2009-01-15 | 23:16:00 | http://breakingthedawn.blogg.se/
Mikaela :) säger:

Haha, underbart! xD

Förresten, vem har fixat din fina design? :)

2009-01-16 | 20:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0