SKOLASKOLASKOLA!

Gud vad jag hatar det jusst nu! Började 0920 idag med företagsekonomi. Ganksa intressant, någon snubbe från unga akiesparare var där och snackade om pengar och likande... Direkt efter det var det dags för Japanska även det var helt ok! 

Sedan var det dags för lunch och då gick jag hem till J eftersom matten var inställt och vi skulle inte börja förren halv 2 igen och då var det mentorstid. När jag väl pallade iväg mig till skolan så var klockan mycket och jag fick småspringa i mina höga klackar till skolan.

Kommer in i klassrummet flåsande och röd om kinderna och hittar endast 2 tjejer där. Tydligen hade mentorstiden blivit inställd och ingen hade messat mig :( Sak samma tänkte jag och gick ner och satte mig vid datorn brevid andey. Då får jag helt plötsligt veta att historian även var inställd och då fick jag spel!

Ringde cissi som var påväg till skolan och nu har vi suttit här i typ 2 timmar och gjort engelska och european studies! ja, så duktiga har vi varit!

Så nu undrar ni säkert varför vi satt kvar och inte åkte hem igen? Jo anledning till detta är att vi alldelses strax ska åka in till stan och avnjuta en måltid :) Detta var planerat ända sedan helgen och därför kunde vi inte bara skippa det. Men det är klart jag skulle hellre stannat hos älsklingen lite längre men jag fick iallfall mitt busskort när jag kom till skolan så nu åker jag buss gratis och det är ju ett plus!

Kommentarer
Mikaela :) säger:

usch ja, vad vi var dumma som inte smsade dig :( <3

2009-01-16 | 20:15:24
Mikaela :) säger:

usch ja, vad vi var dumma som inte smsade dig :( <3

2009-01-16 | 20:15:27
Mikaela :) säger:

usch ja, vad vi var dumma som inte smsade dig :( <3

2009-01-16 | 20:15:31
Mikaela :) säger:

usch ja, vad vi var dumma som inte smsade dig :( <3

2009-01-16 | 20:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0