läxor,1.5, prov, optiker, poker :)

har blivit sämre på det där med skriva inlägg ofta... nicht gut ;)

Hursomhelst, i går va det tisdag och även denna tisdag var en låång skoldag men bara med 3 lektioner! Leslie va på läxhumör på sista engelsk letionen och gav oss 250 (MINST) glosor som vi ska kunna och ha översatt om 2 veckor! Till den dagen fick vi även en presentation av en låt text... + att till nästa tisdag fick vi en 'uppsats' om american history x och så ska vi ha läst klart the wave... och det som är min födelsedag :( haha

Slutet av dagen var dock underbar! Träffade johan i stan och vi gick och käkade fondue på elysee. Som jag sagt innan så älskar jag vardagslyx och detta är ett ex. på det enligt mig ;) Vi hade dock en anledning att göra det och det var att vi hade varit tsm i 1,5 år =) <3
Senare på kvällen blev det pilates med mamma :)

Idag har varit en helt ok dag! Började med Japanska prov kl halv 11 och ca 8 min senare va jag klar, sjukt lätt :) Efter skolan (som var ytterligare 2 lektioner efter japanskan) åkte jag till optikern och fick tillbaka mina linser :) Blev jätteglad och nu kan jag träna igen :) 

Nu ska jag kolla poker , är helt inne i det på tv4 SPORT ;)

puss


 

Kommentarer
Cissi säger:

Ooh va kul att du fick dina linser! =) <3

2009-01-28 | 18:44:29 | http://breakingthedawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0