spanien here we come!

Nu drar vi iväg till spanien! Eller vi åker inte förren om typ 3 timmar men jag måste packa ner lite sista saker och göra mig i ordning så kommer förmodligen därför inte hinna blogga innan vi åker. Resan kommer ta typ 10 timmar eftersom vi både ska ta buss tåg och flyg. Sen väl framme måste vi taxi till huset. Men jag klagar inte, jag gör allt för en billig semester ;) Så ja, det var allt för mig på ett par veckor. Kommer hem den 19 augusti och sen ska jag se till att det blir en update så fort som möjligt efter det;)



Ha det super!!

Kommentarer
Mikaela :) säger:

Åh vad härligt, ha det toppenbra :D

2009-08-09 | 12:48:11 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0