kärleks mys

Idag har varit en väldigt bra dag!

Började imorse när jag vaknade av fågelkvitter :) Mamma och jag körde till skolan i det fina vädert och jag var där nästan en halvtimme innan jag började så jag hann få undan lite plugg. Började med Civics där vi bara gick igenom de nya ekonomisakerna, vi fick även veta att Eu studies va inställd eftersom P inte tyckte vi skulle börja på något nytt. Vi flyttade därför upp historian en lektion och kunde därmed även flytta upp svenskan så vi slutade redan 2 istället för halv 4 =)

Dock skulle jag inte träffa Johan i stan förren 4 så jag hade 2 timmar att döda i stan. Jag gick runt och fönstershoppade lite och vid halv 4 gick jag till glassfabriken och tänkte ta en glass i solen. Dock ringde Johan nästan direkt när jag kom in och sa att jag kunde följa med när de körde ut några saker + hämtade Js studentkläder. Jag struntade därför i den goda glassen och köpte en paj på McDonalds istället.

Väl tillbaka inne i stan gick vi till Mando för att äta. Vi fick ett bord ute i värmen vilket var väldigt mysigt. Ryggbiff blev det för oss båda vilket även det var perfekt. Efter ca 1,5 timme gick vi därifrån och gick mot Royal där vi skulle se "män som hatar kvinnor". Filmen var väldigt bra, rekomenderas till alla.

Efter filmen åkte vi hem till Johan igen men eftersom han har viktig match imorgon kunde jag inte sova där. Dock somnade jag där och mamma fick komma och hämta, vilket hon iförsig tidigare på dagen sagt att hon skulle göra men glömt..

Dagen har alltså till största del spederats med Johan. Vi behövde verkligen vara ensamma lite och få ägna lite tid åt varann eftersom det inte bara varit vi på ett tag.

Nu sitter jag med mamma och pappa och äter ost och dricker vin. Livet leker och nu är det dessutom lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0